فرماندار گرمی گفت: بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌های دولتی به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی ممنوع است و با فرد خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان،‌ حسین مولایی فرماندار شهرستان گرمی گفت: بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌های دولتی به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی ممنوع است و با فرد خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه نامزدهای انتخاباتی به‌صورت دقیق رصد می‌شود.

رئیس حوزه انتخابیه گرمی و انگوت افزود: بر اساس قانون هیچ یک از کارمندان دستگاه‌های دولتی حق ندارند در ساعات اداری از اموال و ظرفیت دولتی برای فعالیت تبلیغاتی نامزدها استفاده کنند و اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات نه‌تنها در ساعات اداری بلکه در ساعات غیراداری نیز حق فعالیت تبلیغاتی برای نامزدها ندارند.

وی افزود: ما نیز به‌عنوان خادمین ملت بزرگ ایران با تاسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و قانون اساسی کشورمان در اجرای امن و سالم انتخابات با ملاک قانون قدم خواهیم برداشت.

مولایی با تأکید بر اینکه هیچ یک از مدیران ادارات و نهادها حق تبلیغات له یا علیه کاندیداهای انتخابات را چه در ساعات اداری و چه خارج از وقت اداری را ندارند، تصریح کرد: در این راستا با متخلفین در هر زمان و مکانی که باشد برخورد قانونی انجام می‌گیرد

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/