به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ملیحه ملک‌زاده فرد عصر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره سرود آفرینش اظهار کرد: مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود کانون پرورش فکری تحت عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در روز چهارشنبه دوم اسفندماه در اردبیل اجرا خواهد شد. وی با بیان اینکه دفاع مقدس، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ملیحه ملک‌زاده فرد عصر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره سرود آفرینش اظهار کرد: مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود کانون پرورش فکری تحت عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در روز چهارشنبه دوم اسفندماه در اردبیل اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، وطن، ایثار و شهادت و بخش آزاد از موضوعات این جشنواره است، گفت: این جشنواره با استقبال خوب گروه‌های سرود در دو بخش کانونی و آزاد مواجه شد که بیش از ۷۰۰ نفر در ۳۶ گروه متقاضی شرکت در این دوره از مسابقه بودند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: با پایش فیلم اجراها ۱۳ گروه با بیش از ۲۷۰ شرکت‌کننده در دوم اسفند ماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ملک‌زاده فرد خاطرنشان کرد: با داوری نهایی دو گروه برگزیده‌ی این دوره از جشنواره به‌عنوان نماینده استان، جواز حضور در مرحله کشوری را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر