مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از بهبود ۳۰ درصدی وضعیت رومینگ مرزی در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش آذرمغان، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از بهبود وضعیت رومینگ مرزی در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: با تبدیل سیگنال‌های ضعیف اپراتور‌های تلفن همراه به سیگنال‌های متوسط و قوی، بهبود ۳۰ درصدی رومینگ مرزی شهرستان گرمی را شاهد هستیم.

او بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، وضعیت سیگنال‌های ضعیف اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل نسبت به مدت مشابه در سال قبل، به ترتیب از ۷ و ۶ درصد به ۵ و ۴ درصد کاهش یافته که منجر به بهبود ۳۰ درصدی رومینگ مرزی شهرستان گرمی شده است.

 

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در خصوص وضعیت رومینگ مرزی این شهرستان افزود: وضعیت سیگنال‌های قوی اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ترتیب از ۸۲ و ۸۰ درصد به ۸۵ درصد افزایش یافته است.

رزمی بیان کرد: با پیگیری‌های این اداره کل و با همکاری اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر، تبدیل سیگنال‌های ضعیف و متوسط به سیگنال قوی در سایر مناطق باقی‌مانده شهرستان گرمی برای بهبود کیفیت سیگنال‌ها و کاهش سیگنال‌های مزاحم، از برنامه‌های آتی این اداره کل است.

انتهای پیام/