حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: با ادامه روند انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم، مردم این بار آگاهانه و با اقتدار پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند تا برای چهار سال آینده سرنوشت کشور را به درستی رقم بزنند. وی با بیان اینکه ملت ما […]

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: با ادامه روند انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم، مردم این بار آگاهانه و با اقتدار پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند تا برای چهار سال آینده سرنوشت کشور را به درستی رقم بزنند.

وی با بیان اینکه ملت ما آگاه و بصیر هستند و در انتخابات هیچ خللی را از سوی مردم مشاهده نمی‌کنیم، تصریح کرد: مردم ما همان ملتی هستند که تاریخ سال ۵۷ را رقم زدند و در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند وجبی از خاک این کشور به دست بیگانگان بیفتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه گام دوم انتخابات در اردبیل روز جمعه با حضور ولایی مردم اجرایی خواهد شد، گفت: در انتخابات جهاد تبیین و آگاه‌سازی مردم حرف اول را می‌زند و تمام آگاهان، کارشناسان اجتماعی و رسانه‌ها باید زمینه‌های این آگاهی‌بخشی را در مردم ایجاد کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر