به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی تقی‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات جام پرچم، این مسابقه را جام فرصت‌ها برای ورزش کشور و استان اردبیل عنوان کرد و گفت: جام پرچم، جام فرصت‌ها است، جامی که فرصتی برای دیده شدن و حضور جوانان روستایی در برنامه‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی تقی‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات جام پرچم، این مسابقه را جام فرصت‌ها برای ورزش کشور و استان اردبیل عنوان کرد و گفت: جام پرچم، جام فرصت‌ها است، جامی که فرصتی برای دیده شدن و حضور جوانان روستایی در برنامه‌ها و مشارکت ورزشی است.

وی اظهار کرد: جوانان روستا با حضور در مسابقات و استفاده از این ظرفیت بزرگ برای دیده شدن و بروز استعدادهای خود، در جهت تقویت ورزش استان و کشور مفید خواهند شد.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل با تشریح آمار ثبت‌نامی تیم‌های ورزشی در جام پرچم و معرفی تیم‌های برتر هر شهرستان افزود: تیم‌های روستایی در رشته‌های مختلف ثبت‌نام خود را در سامانه انجام دادند.

تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هیأت استان نیز آماده برگزاری این مسابقات در مرحله استانی است که با هماهنگی‌های لازم برگزاری مسابقات در دستور کار هیأت قرار گرفته و به زودی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: جام پرچم بزرگترین مسابقات روستایی سازمان‌یافته ورزشی در سطح کشور است که اولین دوره این مسابقات در سال ۱۴۰۱ فقط در رشته مینی‌فوتبال و رده سنی آزاد برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل بیان کرد: امسال با هدف استعدادیابی در رده‌های پایه در سه رشته مینی‌فوتبال، کاراته و پرتاب وزنه در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر