به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال اروپا در گروه A شامگاه یکشنبه ۲ دیدار برگزار شد در پایان، تیم‌های آلمان و سوئیس صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کردند. در یکی از این دیدارها، تیم ملی آلمان به مصاف […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال اروپا در گروه A شامگاه یکشنبه ۲ دیدار برگزار شد در پایان، تیم‌های آلمان و سوئیس صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کردند.

در یکی از این دیدارها، تیم ملی آلمان به مصاف سوئیس رفت و در حالی که تا آخرین ثانیه‌های بازی با نتیجه یک بر صفر عقب بود موفق شد در وقت‌های اضافه، گل تساوی را به ثمر برساند.

در دیگر مسابقه هم، تیم‌های مجارستان و اسکاتلند رو در روی هم قرار گرفتند و مجارستان موفق شد در دقیقه ۹+۹۰ تک گل بازی را به ثمر برساند و پیروز از میدان خارج شود.

با این نتیجه، آلمان با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شد. سوئیس با ۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و جواز حضور در دور بعد را کسب کرد. مجارستان با ۳ امتیاز سوم شد و امیدوار است بتواند به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم، راهی دور بعد شود. اسکاتلند هم با یک امتیاز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر