کریم نصیریان در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با تبریک فرارسیدن روز ملی بسیج اساتید اظهار کرد: شهید چمران از جمله افرادی بود که با وجود تحصیل در غرب ترجیح داد جایگاه و رفاه و آسایش غرب را رها کند و به کشورش برگردد و در کنار مردم بایستد. […]

کریم نصیریان در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با تبریک فرارسیدن روز ملی بسیج اساتید اظهار کرد: شهید چمران از جمله افرادی بود که با وجود تحصیل در غرب ترجیح داد جایگاه و رفاه و آسایش غرب را رها کند و به کشورش برگردد و در کنار مردم بایستد.

وی با بیان اینکه شهید چمران مرد میدان بود، خاطرنشان کرد: کرد شهید چمران به صورت میدانی مسائل و مشکلات جنگ و مردم را اداره کرد.

نصیریان تصریح کرد: چمران در تمام مراحل زندگی خدا را از یاد نبرده و از چارچوب دینی خارج نشده و ملت را نیز فراموش نکرده و تمام توانمندی‌ها را در خدمت به مردم به کار برده است.

رئیس دانشکده فنی رازی استان افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه ما است تا رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که با پشتوانه مردمی و با رأی قوی‌تر بتواند در مجامع بین‌المللی قوی حاضر شود.

نصیریان به شاخص‌های فرد اصلح اشاره کرد و گفت: ما باید بیشتر به شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری توجه کنیم و به فردی رأی دهیم که به توانمندی‌های مردم و داخلی اعتماد داشته باشد و پیشرفت را وابسته به کشورهای خارجی نداند.

وی ادامه داد: فرد اصلح علاوه بر اینکه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشورهای خارجی بهره می‌برد به آنها محدود نمی‌شود و به جوانان و توانمندی‌های داخل کشور هم توجه می‌کند.

رئیس دانشگاه رازی استان افزود: ما باید کسی را انتخاب کنیم که در مسئولیت‌های پیشین خود موفق بوده باشد و صداقت و توانمندی خود را نشان داده باشد و رهرو شهید خدمت آیت الله دکتر رئیسی باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر