باقر باقرزاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: در شهرستان سرعین تمامی فرآیندهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طبق تقویم و زمانبندی ستاد انتخابات کشور پیش می‌رود. وی گفت: جمعیت شهرستان سرعین براساس آخرین سرشماری ۱۸ هزار و ۲۰۰ نفر است که از این تعداد ۱۲ هزار […]

باقر باقرزاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: در شهرستان سرعین تمامی فرآیندهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طبق تقویم و زمانبندی ستاد انتخابات کشور پیش می‌رود.

وی گفت: جمعیت شهرستان سرعین براساس آخرین سرشماری ۱۸ هزار و ۲۰۰ نفر است که از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر افراد واجد شرایط رأی دادن و ۱۴۸ نفر هم رأی اولی هستند.

فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به اینکه ۳۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان سرعین پیش‌بینی‌شده است افزود: ۶ مورد از صندوق‌های شهرستان شهری و ۲۶ مورد صندوق روستایی برای شهرستان در نظر گرفته شده است و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرس و نظارت در امر برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

باقرزاده مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور را مردمی بودن عنوان کرده و گفت: ایشان عمر و زندگی خود را شبانه روزی وقف به مردم کرده بود.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی است، خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی است و دشمنان را مأیوس و نقشه‌های شومشان را با شکست مواجه می‌کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر