به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، آیت اللّه یداللّه صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: تمام کسانی که از شورای نگهبان برای ریاست جمهوری صلاحیت گرفته‌اند، سرمایه‌های ملی و انسانی ما هستند و باید از تخریب آنان و حامیانشان پرهیز کنیم. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، آیت اللّه یداللّه صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: تمام کسانی که از شورای نگهبان برای ریاست جمهوری صلاحیت گرفته‌اند، سرمایه‌های ملی و انسانی ما هستند و باید از تخریب آنان و حامیانشان پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه باید از بین صالحان، اصلح را برای این مسؤولیت بزرگ انتخاب کنیم، گفت: کسانی برای این مسئولیت بزرگ اصلح هستند که در کنار داشتن اعتقاد راسخ به ارزش‌های انقلاب و حکومت اسلامی برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت در حوزه‌های مختلف برنامه روشن داشته باشند و از روحیه جهادی برخوردار بوده و پرتلاش باشند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: منتخب مردم باید صادقانه با مردم سخن بگویند و در ایام تبلیغات آنچه را می‌توانند، می‌خواهند و می‌شود به اجرا در آورد بر مردم بگویند و با سخنان جذاب خلاف واقع، افکار عمومی را فریب ندهند.

حجت‌الاسلام صفری با تبریک عید غدیرخم با بیان اینکه خدای متعال برای مدیریت جامعه، حکومت غدیری یعنی ولایت و امامت را انتخاب کرد اما بشر با تحریف آن خود را گرفتار کرد، ادامه داد: عده‌ای حکومت استبدادی را برگزیدند و بر جان و مال مردم مسلط شدند و حق انتخاب و اختیار را از آنان گرفتند اما عده‌ای با ملاک قرار دادن جمهوریت برای حکومت با قدرت زر و زور و تزویر، افکار عمومی را فریب دادند و به نام مردم اما به کام خود حکومت کردند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در امامت انحراف ایجاد کردند و با شکست در جامعه امروزی دنیا را در فساد و تباهی گرفتار کردند، خاطرنشان کرد: تنها حکومتی که می‌تواند در مقابل زورگویان عالم بایستد و عزت و آزادگی را بر مردم خود فراهم سازد، حکومت ولایی است که نمونه اش را در لبنان و یمن و ایران می‌بینیم.

خطیب جمعه شهرستان گرمی با اشاره به هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران وی، هفته قوه قضائیه را گرامیداشت و با تشکر از زحمات قوه قضائیه افزود: کار قوه قضائیه همواره سخت است اما امروز مسئولیت سخت‌تری دارد که باید به آنها عمل کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر