به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم تا ساعاتی دیگر با موضوع اقتصادی در استودیوی محل مناظره‌ها آغاز می‌شود. مناظره‌ها از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود اما نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۸ خود را به ساختمان شیشه‌ای جام جم رساندند. برنامه «ایران عزیز» از ساعت ۱۸ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم تا ساعاتی دیگر با موضوع اقتصادی در استودیوی محل مناظره‌ها آغاز می‌شود.

مناظره‌ها از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود اما نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۸ خود را به ساختمان شیشه‌ای جام جم رساندند. برنامه «ایران عزیز» از ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه ورود نامزدها را پخش می‌کند.

اجرای این مناظره را «مهدی خسروی» برعهده دارد.

۱۸:۲۴ قاضی زاده هاشمی وارد صدا و سیما شد

قاضی زاده هاشمی چهارمین نامزدی بود بود که وارد سازمان صدا و سیما شد و در بدو ورود با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۱۸:۱۸ قالیباف وارد صدا و سیما شد

محمد باقر قالیباف سومین نفری بود که وارد سازمان صدا و سیما شد و در بدو ورود با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۱۸:۱۰ مسعود پزشکیان وارد صدا و سیما شد

مسعود پزشکیان دومین کسی بود که وارد سازمان صدا و سیما شد و در بدو ورود با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۱۸:۰۰ ورود نامزدها به سازمان صدا و سیما

مصطفی پور محمدی اولین کسی بود که وارد سازمان صدا و سیما شد و در بدو ورود با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیگر مناظره‌ها ۳۱ خرداد، یک تیر و ۴ تیر از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش می‌شود.

مناظره پنجم، سه‌شنبه (۵ تیر) از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد.

این ۵ مناظره از شبکه یک سیما، سلامت و جام‌جم پخش می‌شود و شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان این مناظره‌ها را پخش می‌کنند.

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما برای ناشنوایان نیز روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر