فریبا شهبازی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در تهران برگزار شد. وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۵ نفر از بانوان دونده برگزار شد، در دو ۱۰۰ متر […]

فریبا شهبازی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۵ نفر از بانوان دونده برگزار شد، در دو ۱۰۰ متر توانستم به مقام دوم کشوری دست یابم.

این بانوی ورزشکار اردبیلی با اشاره به اینکه هیات نابینایان و کم بینایان استان اردبیل با حمایت از ورزشکاران زمینه خوبی را برای استعدادیابی و همراهی ورزشکاران به وجود آورده است، گفت: هیات استان ظرفیت خوبی را برای حمایت از ورزشکاران نابینا و کم بینا فراهم کرده تا امکان حضور در لیگ ها و رقابت های ملی و بین المللی را پیدا کنیم.

شهبازی سطح مسابقات قهرمانی کشور را در رشته دوومیدانی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استان اردبیل با ورزشکاران توانمند در رشته نابینایان و کم بینایان ظرفیت های خوبی را داراست و امیدواریم در آینده با حضور ورزشکاران توانمند این هیات بتوانیم در مسابقات خوش بدرخشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر