هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال اتریوم توکن بومی شبکه ERC۲۰ است که اکوسیستم بسیار بزرگی را در بازار دارد و در حال حاضر لیدر صنعت دیفای میباشد که نقش مهمی را در هدایت نقدینگی ایفا میکند. ما تحلیلگران بنیادی بازار ارز دیجیتال، اتریوم را بعد از بیت کوین قدیمی ترین شبکه قدرتمند میدانیم که به […]

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال اتریوم توکن بومی شبکه ERC۲۰ است که اکوسیستم بسیار بزرگی را در بازار دارد و در حال حاضر لیدر صنعت دیفای میباشد که نقش مهمی را در هدایت نقدینگی ایفا میکند. ما تحلیلگران بنیادی بازار ارز دیجیتال، اتریوم را بعد از بیت کوین قدیمی ترین شبکه قدرتمند میدانیم که به تنهایی میتوان کل صنعت دیفای را رهبری کند و توسط ویژگی های منحصر به فرد خود خدمات بسیاری را به مردم ارائه دهد؛ به همین خاطر علاوه بر تجزیه و تحلیل های فاندامنتال باید نمودار های قیمت آن را نیز از دید تکنیکال بررسی کنیم تا با آگاهی بیشتری تصمیمات مالی خود را بگیریم. در ادامه به تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم در بازه کوتاه مدت میپردازیم تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری تصمیمات مالی خود را بگیرند.

تحلیل قیمت اتریوم
قیمت اتریوم طی ۳۰ روز اخیر توانست با افزایش ۳۷ درصدی از محدوده ۲ هزار و ۸۷۰ دلار به ۳ هزار و ۹۷۱ دلار برسد که پس از حدودا یک هفته رنج زدن همراه با ریز نوسانات کندلی با واکنش منفی مواجه شد و با اصلاح ۱۱ درصدی به محدوده ۳ هزار و ۵۳۹ دلار رسیده است. قیمت با حفظ حمایت ۳ هزار و ۳۷۰ دلار میتواند تا اهداف ۴ هزار و ۱۰۰ و ۴ هزار ۸۵۰ دلار رشد داشته باشد؛ در غیر اینصورت اگر حمایت کوتاه مدت ۳ هزار و ۳۷۰ دلار از دست برود، ریزش تا کف معتبر ۲ هزار و ۸۷۰ دلار محتمل خواهد بود. حدودا ۲۰ روز گذشته، قیمت مقاومت داینامک ماژور خود را در محدوده ۳ هزار و ۲۴۵ دلار شکست و در حال حاضر انتظار میرود با حفظ گارد صعودی به سمت اهداف بالاتر حرکت کند.

قیمت اتریوم گارد صعودی به خود گرفته است

یک خبر مهم!
سازمان بورس اوراق بهادار آمریکا ETF رسمی اتریوم را نیز چند ماه پس از بیت کوین تایید کرد که پس از حدودا چند هفته قابل معامله خواهد بود. ای تی اف‌ ها مانند سبد هایی هستند که از دارایی‌ های مالی مختلف تشکیل میشوند و سرمایه‌ گذاران با خرید واحد های آن، میتوانند ریسک ضرر خود را تعدیل کنند. با راه اندازی صندوق ETF برای ارز ها، سرمایه زیادی از راه قانونی و مورد تایید سازمان های رسمی جذب ارز های مورد نظر میشود که در بلند مدت میتواند تاثیر زیادی بر تشدید رومند صعودی بگذارد. در کوتاه مدت هم اثر خوبی روی اتریوم گذاشت و شاهد رشد قیمت آن بودیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار