فرمانده انتظامی استان اردبیل از رهایی یک مرد ۴۹ ساله از چنگ یک آدم‌ربا در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان گرمی مغان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار جواد تقوی اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر وقوع حادثه گرونگیری در بخش “رضی” شهرستان مشگین‌شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات هدفمند مشخص شد فرد گروگانگیر با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به سمت شهرستان “گرمی” متواری شده است.

وی اظهار کرد: پلیس با پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی و با اشرافیت اطلاعاتی محل اختفای فرد گروگانگیر را شناسایی و اقدام به اعزام گروه‌های عملیاتی به محل مورد نظر کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: با اقدام هوشمندانه و تخصصی پلیس فرد گروگانگیر از ادامه ارتکاب جرم منصرف و گروگان را که مردی ۴۹ ساله بود، رها کرد.

سردار تقوی با اشاره به دستگیری گروگانگیر، اضافه کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد علت گروگانگیری، اختلاف حساب در معاملات مواد مخدر بوده است.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه پلیس در تمامی صحنه‌ها به شهروندان و مردم توصیه کرد هر گونه اختلاف خود با دیگران را از طریق مراجعه قانونی حل و فصل کنند.

انتهای پیام/