صبح امروز طی آیینی با حضور آیت الله عاملی امام‌جمعه اردبیل و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ،کلنگ طرح توسعه و گسترش واحد عظیم صنعتی قهرمان گرمی به‌زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آیت الله عاملی در حاشیه بازدید از واحدهای مختلف کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی با برند قهرمان در گرمی بیان کرد: مجموعه عظیم شیرآلات قهرمان باید به دنیا معرفی شود و خود سرمایه‌گذار این مجموعه بزرگ باید یک الگو برای همه معرفی شود چرا که وی با همت و اراده به وطن خود که علاقه‌مند بوده سرمایه‌گذاری کرده و در حال حاضر صدها  نفر در این مجموعه عظیم صنعتی مشغولند ‌و با تکمیل فازهای بعدی زمینه اشتغال هزاران نفر نیز فراهم می‌شود.

 

آیت الله عاملی اظهار کرد: نگاه دولت برای حفظ عزت نظام و جوانان باید حمایت از سرمایه گذاران و تولید باشد و در این ارتباط از هیچ تلاشی دریغ نکند.

 

وی با بیان اینکه  بدلیل وجود مجموعه عظیم صنعتی قهرمان با برند جهانی شهرستان گرمی را به برند تولید شیرآلات ساختمانی در استان تبدیل کرده است افزود: این شهرستان قطب مهم تولید شیرآلات ساختمانی است و در حال حاضر به بدلیل وجود دستگاهها و تجهیزات پیشرفته جهانی در این‌مجموعه صنعتی که در کل کشور بی نظیر است محصولات این واحد تولیدی بدلیل وجود کیفیت مرغوب به کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی نیز صادر می شود.

 

وی از مسولان استان و شهرستان خواست در راستای رفع مسائل و مشکلات این مجموعه عظیم صنعتی تلاش کنند.

 

در بازدید امروز آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل ونماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری  از این واحد تولیدی ،آیت الله صفری امام جمعه گرمی ،مولایی فرماندار شهرستان و ایرانی مدیر کل اداره صمت استان هم وی را همراهی می کردند.

 

قهرمان نیکجو صاحب برند کارخانه نیز به یمن و برکت حضور مبارک آیت الله عاملی در این مجموعه عظیم‌صنعتی، مجوز بکارگیری ۱۰۰ نفر از جوانان منطقه در واحدهای مختلف تولیدی این کارخانه را صادر کرد

 

قهرمان نیکجو مالک و مدیرعامل کارخانه شیرآلات قهرمان می باشد و این کارخانه یکی از تولیدکنندگان برتر شیرآلات در سطح کشور می باشد که در امر صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس، خاورمیانه و برخی از کشورهای اروپایی فعال می باشد.

 

شیرآلات قهرمان ظرفیت عظیمی برای شهرستان گرمی می باشد که بنا به گفته کارشناسان در صورت بهره برداری کامل از این پروژه عظیم چرخ اقتصاد گرمی به جریان خواهد افتاد.

 

قهرمان نیکجو بدلیل علاقه به وطن مادری خود اقدام به احداث بزرگترین کارخانه شیرآلات قهرمان با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومان در روستای بیلداشی زادگاه خود از توابع بخش مرکزی شهرستان گرمی از سال ۱۳۸۷ کرده است نیکجو از معدود افرادی است که با اتکاء بر اراده خود توانسته به این مرحله برسد.