پس از سال‌ها انتظار، اولین مرکز تصویربرداری ام آر آی در شهرستان پارس آباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، روز یکشنبه ۱۴ خردادماه در مراسمی با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان، معاون عمرانی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان و جمعی از مسئولان شهرستانی، اولین مرکز تصویر برداری ام‌ آر آی در بیمارستان شهدای پارس آباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جابر جهانبین فرماندار پارس آباد در آیین افتتاح این مرکز گفت: دستگاه ام‌ ام.آر.آی یکی از نیازها و مطالبات اصلی چندین ساله مردم شهرستان پارس آباد بود که در دولت انقلابی و مردمی شهید آیت الله رییسی این امر مهم اتفاق افتاد و پارس آباد صاحب این دستگاه پیشرفته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این آیین با بیان اینکه ارزش روز این دستگاه ۶۰ میلیارد تومان بوده، گفت: دستگاه تصویربرداری ام‌.آر.آی بیمارستان شهدای پارس آباد ساخت کمپانی فیلیپس بوده که در مساحت ۱۷۶ مترمربع راه اندازی شده است.

علی محمدیان با اشاره به اینکه تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از خدمات تصویربرداری دستگاه ام.آر.آی بیمارستان شهدای پارس آباد بهره‌مند شده‌اند، افزود: این مرکز از ۱۷ آبان ماه سال ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده بود که امروز با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی رسماً افتتاح شد.

انتهای پیام/