به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، قیمت نفت در روز جمعه تثبیت شده است. سرمایه‌گذاران در حال بررسی آخرین اظهارات مقامات فدرال رزرو آمریکا در مورد نرخ بهره در بحبوحه تورم بالا هستند. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۲ سنت معادل ۰.۰۲ درصد کاهش به ۸۱ دلار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، قیمت نفت در روز جمعه تثبیت شده است. سرمایه‌گذاران در حال بررسی آخرین اظهارات مقامات فدرال رزرو آمریکا در مورد نرخ بهره در بحبوحه تورم بالا هستند.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۲ سنت معادل ۰.۰۲ درصد کاهش به ۸۱ دلار و ۳۴ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۲ سنت معادل ۰.۳ درصد کاهش ۷۶ دلار و ۸۵ سنت معامله می‌شود.

هر دوی این شاخص‌های نفتی در روز پنجشنبه به پایین‌ترین رقم طی چند ماه گذشته رسیدند. قیمت معاملات آتی نفت خام برنت به پایین‌ترین رقم از ژانویه و قیمت معاملات آتی نفت آمریکا به پایین‌ترین رقم طی سه ماه گذشته رسیده است.

نفت برنت در آستانه یک کاهش قیمت هفتگی ۳ درصدی قرار دارد و نفت آمریکا هم احتمالاً یک کاهش قیمت هفتگی ۴ درصدی را تجربه می‌کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار