به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین مولاپور بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه در مسجد عباسیه روستای قرآنی اندبیل اظهار کرد: خلق جریان خدمت از سوی شهید رئیسی از جمله خدمات بسیار ارزنده این شهید بزرگوار به جامعه ایران اسلامی است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین مولاپور بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه در مسجد عباسیه روستای قرآنی اندبیل اظهار کرد: خلق جریان خدمت از سوی شهید رئیسی از جمله خدمات بسیار ارزنده این شهید بزرگوار به جامعه ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه و خالصانه، اخلاص در عمل، خدمت خستگی ناپذیر، تلاش برای رفاه و آسایش ملت ایران اسلامی از خصوصیات منحصر به فرد و بارز رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال با تقدیر از حضور بسیار باشکوه مردم مومن و ولایی شهرستان در مراسم گرامی داشت شهدای خدمت گفت: تلاش برای رفع مشکل زیرساخت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور از جمله خدمات بسیار ارزشمند آیت الله رئیسی در مدت سه سال خدمت صادقانه وی در پست ریاست جمهوری و در نظام اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان و اهالی مومن، ولایی و همیشه در صحنه روستای قرآنی اندبیل برگزار شد، قرائت قرآن، مداحی و قرائت شعر انجام شد و شرکت کنندگان با برپایی آیین عزاداری یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر