به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا باوقار ظهر چهارشنبه در تجمع باشکوه اردبیلی ها در تکریم شهدای خدمت در میدان عالی قاپوی اردبیل اظهار کرد: رییس جمهور به همراه دوستان خدمتگزارش در دفاع از حق و حقوق ملت و حفظ ارزش های الهی تا کام شهادت پیش رفته […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا باوقار ظهر چهارشنبه در تجمع باشکوه اردبیلی ها در تکریم شهدای خدمت در میدان عالی قاپوی اردبیل اظهار کرد: رییس جمهور به همراه دوستان خدمتگزارش در دفاع از حق و حقوق ملت و حفظ ارزش های الهی تا کام شهادت پیش رفته که این خود نشانه ایمان و صداقت این شهداست.

وی خاطرنشان کرد: شهید جمهور به عهد و پیمان خود در راه خدمت به مردم عمل کرد و مزد خود را که شهادت بود به شایستگی دریافت کرد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر ادامه داد: مقام معظم رهبری ۷ خصیصه رییس جمهور مردمی را از مجاهدت و مردمی بودن گرفته تا خستگی ناپذیری به شایستگی تبیین کرد تا همه به خلوص نیت و پاکی صفای رییس جمهور شهید پی ببرند.

باوقار افزود: همه این ویژگی ها نشان می دهد که شهید آیت الله رییسی مدیری در تراز انقلاب اسلامی بود و تلاش کرد تا با پرکاری، اخلاص، خدمت بی منت، مردمداری و به دور از حاشیه ها و سلایق سیاسی در مسیر مجاهدت مخلصانه مراقبت کرده و به وظیفه خود عمل کند.

وی به میراث بزرگ آیت الله رییسی در مجاهدت مخلصانه خدمت اشاره و تصریح کرد: رییس جمهوری که در ماه آینده انتخاب می شود باید ادامه دهنده راه آیت الله رییسی باشد تا در تراز انقلاب اسلامی بتواند کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهدو

امام جمعه شهرستان مشگین شهر بیان کرد: شهید آیت الله رییسی که از وی به عنوان مدیر در تراز انقلاب اسلامی یاد می شود دارای برجستگی های معنوی و اخلاقی است که در نساب بالاتر همیشه به یادگار خواهد ماند.

باوقار گفت: این شهدای مسیر خدمت سعی کردند تا با اخلاق مداری، خودسازی بی نظیر به دور از غرور، شجاعت و امید را در بالاترین سطح به نمایش بگذارند.

وی برجستگی مدیریتی آیت الله شهید رییسی را تدبیر، عقلانیت و اعتماد به نفس عنوان کرد و افزود: دلسوزی، سعه صدر، انتقادپذیری و مجاهدت شبانه روزی از رییس جمهور مکتبی مدیری در تراز انقلاب ساخته بود که میراث خدمات آنها جاودانه خواهد ماند.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: شهدای خدمت در اوج صبر و استقامت برجستگی هایی همچون فسادستیزی، ساده زیستی و مردمی بودن را با صداقت کامل به نمایش گذاشته و ثابت کردند که می توان با این ویژگی ها تنها به فکر خدمت رسانی به مردم بود.

باوقار بیان کرد: مهمترین خصیصه شهید جمهور ولایتمداری است که قطعا این امر ماندگار و جاودانه خواهد ماند چرا که امت بی ولایت در مسیر زوال حرکت می کنند.

وی اقتدای شهید آیت الله رییسی را به پیشوایان معصوم و الگوگیری از آنها یادآور شد و گفت: خادم الرضای ایران همواره سعی می کرد تا همچون پیشوایان دینی مهرورزی و انسان دوستی را مرام خود قرار داده و برای همیشه مشعل فروزان خدمت به مردم را روشن نگه داشت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر