به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام‌الله صفری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد آزمون استان اردبیل اظهار کرد: براساس درخواست نواحی و مناطق و پس از بررسی کارشناسی توسط اداره سنجش استان اردبیل ۷ حوزه اجرای آزمون در نقاط دور دست استان ایجاد و با این کار مسیر تردد دانش آموزان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام‌الله صفری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد آزمون استان اردبیل اظهار کرد: براساس درخواست نواحی و مناطق و پس از بررسی کارشناسی توسط اداره سنجش استان اردبیل ۷ حوزه اجرای آزمون در نقاط دور دست استان ایجاد و با این کار مسیر تردد دانش آموزان به محل‌های برگزاری آزمون کوتاه خواهد شد.

صفری افزود: لازم است مقدمات لازم برای انتخاب دقیق و توجیه عوامل اجرایی و مسئولین حفاظت آزمون در حوزه‌های مربوطه انجام و تجهیزات مورد نیاز این حوزه‌ها تهیه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: مکاتبات لازم و پیگیری‌های مکرر در مورد حق الزحمه امتحانات سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

صفری گفت: کلیه امکانات آموزش و پرورش در سطح نواحی و مناطق از جمله سالن‌های ورزشی در خدمت برگزاری آزمون‌های نهایی بوده و لازم است کارشناسان تربیت بدنی نسبت به ایمن سازی کف پوش سالن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه با برگزاری جلسات توجیهی و تبیینی برای مدیران و رؤسای نواحی و مناطق و عوامل اجرایی حوزه‌های اجرای آزمون لازم بوده و این کار باعث به حداقل رسیدن تخلفات امتحانات خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر