به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این بیانیه که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است. این بیانیه خاطرنشان کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این بیانیه که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

این بیانیه خاطرنشان کرد: امروز پرچمی را که حضرت امام خمینی (ره) در محوریت وحدت جهان اسلام در موضوع فلسطین به اهتزاز در آورده بود همچنان به دست توانای جانشین به حق ایشان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای برافراشته نگه‌ داشته شده و آزادگان جهان به‌ خوبی می‌دانند که حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی بدون وقفه ادامه دارد و قدسِ شریف در آستانه‌ی آزادی است.

اتحادیه موسسات قرآنی استان اردبیل با محکومیت جنایت هولناک رژیم منحوس صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، شهادت چند تن از فرماندهان سپاه پاسداران را به مقام معظم رهبری و ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

در این بیانیه تصریح شده است: بر این اساس در روز قدس امسال بیش از هر زمان دیگر،مدیران موسسات و خانه های قرآنی، اساتید، مربیان و حافظان قرآن و عموم جامعه قرآنی استان اردبیل ۱۷ فروردین ‌ماه مصادف با روز جهانی قدس همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد خواهند زد.

بیانیه اتحادیه شکل ها و موسسات قرآنی اردبیل افزود: امروز مسجد الاقصی و قدس شریف بیش از گذشته به آزادی و رهایی از چنگال مستکبران نزدیک شده است و روز قدس امسال با امداد الهی آخرین ضربات را بر پیکره ظالمان وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر