استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل گفت: ایستادگی مردم مظلوم غزه در برابر شیاطین روزگار نمود و نشانی از اعتقاد آنها به فرهنگ علوی و حسینی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام حسین نوری ظهر دوشنبه در مراسم یوم شهادت حضرت علی (ع) در اردبیل اظهار کرد: آنچه که امروز در فلسطین رخ می دهد تقابل آشکار جبهه حق و باطل است و در این بین باید امت اسلامی و کشورهای منطقه موضع حمایتی خود را روشن و آشکار کنند.

وی سخن امام راحل را در نابودی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر در این ۷۵ سال حکومت نامبارک رژیم صهیونیستی که با اشغال و کشتار همراه بوده امت اسلامی به پاخاسته و یک سطل آب بر سر این رژیم می ریختند امروز دیگر خبری از صهیونیسم جهانی نبود.

استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل افزود: باید به فریاد مظلومان جهان به عنوان شیعه حضرت علی (ع) پاسخ دهیم تا شاهد وقوع فجایع غمگین و دردناک همچون غزه و رفح نباشیم.

نوری گفت: ما امروز باید شیعه علی (ع) فریاد حمایت از مظلومان فلسطین را بلند کرده و بیش از این اجاززه ندهیم تا صحنه های دردناکی در این وادی مقدس اتفاق بیفتد.

وی با تسلیت یوم شهادت امام متقیان علی (ع) بیان کرد: آن حضرت چه در دوران خانه نشینی و چه خلافت همواره سعی کرد تا حق و عدالت را در جامعه پیاده کند و از همین روی آن حضرت را شهید وارستگی و عدالت نامیده اند.

خطیب توانمند اردبیلی تصریح کرد: باید سیره و سلوک امام علی (ع) مراد و هدف جامعه اسلامی و دینی قرار گرفته تا سعادت حقیقی شکل گیرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر