مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با تلاش و جدیت تمامی همکاران استان سعی شد تا با برنامه‌ریزی‌های راهبردی ابلاغی مرکز ۱۰۰ درصد برنامه های امداد را در اردبیل محقق کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علیرضا حسین نژاد ظهر یکشنبه در جلسه شورای مدیران اظهار کرد: همزمان با برگزاری برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، شاهد حضور مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد در استان هستیم تا از نزدیک در جریان برگزاری جشن رمضان سال‌جاری باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سالی که گذشت با تلاش و جدیت تمامی همکاران استان سعی شد تا با برنامه‌ریزی‌های راهبردی ابلاغی مرکز، گام‌های موثری را برداریم تا بتوانیم صددرصد برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

وی با قدردانی از تلاش روسا، مدیران، معاونین و کارشناسان کمیته امداد به شکل جهادی در پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی گفت: در سالی که گذشت، صددرصد برنامه‌های راهبردی ابلاغی کمیته امداد در استان اردبیل تحقق یافت و شاهد به سرانجام رسیدن رویکردها و برنامه‌های تعریف شده بودیم.

حسین‌نژاد افزود: از ابتدای امسال نیز جشن رمضان با برنامه‌های متنوع در سطح استان شروع شده و در حال حاضر در بخش‌های مختلف شاهد حامی یابی، توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی سفره‌های افطاری ساده و همچنین تدارک خاص برای جمع‌آوری فطریه مردم استان در عید سعید فطر هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و سعی بر این بوده تا برای ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت در حوزه اشتغال، بهبود معیشت و تامین سرپناه شایسته گام‌های جدی برداریم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان نیز با دو رویکرد برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم که اولی حامی یابی برای ۱۰ هزار نفر از ایتام و محسنین است که در این راستا پویش «هر نفر یک حامی» راه‌اندازی شده است.

حسین‌نژاد بیان کرد: در بحث تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی نیز با راه‌اندازی پویش «هر خانواده یک سبدغذایی» تلاش بر این است تا بتوانیم برای ۴۳ هزار و ۸۰۰ خانوار تحت حمایت حداقل یک بسته معیشتی مناسب و شایسته را تدارک دیده و تقدیم آنها کنیم.

انتهای پیام/