رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: یوم الله ۱۲ فروردین قاب تصویر بی نظیر از نمایش دموکراسی در دنیاست که حتی جهانیان را بهت زده کرده است.

حجت الاسلام حسن باقری، اظهار کرد: با گذشت ۵۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید امام راحل زمینه برگزاری همه پرسی تاریخی در این کشور به وجود آمد تا خود ملت در مورد نوع حکومت شکل گرفته در کشورمان تصمیم گرفته و اراده جمعی خود را به نمایش بگذارند.

وی از ۱۲ فروردین به نام روز تثبیت حاکمیت الهی و اسلامی یاد کرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله ۱۲ فروردین به نقطه تکامل رسید و در این روز بلوغ سیاسی و بصیرت ملت ایران به معنای واقعی به نمایش گذاشته شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: مردم مسلمان ایران با حضور آگاهانه و متعهدانه در نخستین انتخابات آزاد تاریخ ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور انتخاب کرده و بر حاکمیت اسلام تاکید داشتند.

باقری گفت: این عید بزرگ را باید برای همیشه پاس داشت چرا که برای اولین بار حکومت الله با محوریت حضور مردم و اسلامیت نظام در این کشور ساری و جاری شد.

وی تصریح کرد: در این همه پرسی بی نظیر که در تاریخ جهان ماندگار است ملت ایران با رای ۹۸ درصدی به نوع حکومت جمهوری اسلامی اعلام کردند که به هیچ وجه وابسته به شرق و غرب نبوده بلکه استقلال ملی و حاکمیت دینی خود را حفظ کردند که این خود اسباب بهت و تعجب ملت های جهان را به همراه داشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: امروز بعد از گذشت ۴۵ سال انقلاب اسلامی در مسیر رشد و بالندگی خود به بالاترین درجه عزت و عظمت رسیده و در سایه این نظام اسلامی مردم ایران توانسته اند با استقلال تمام مسیر عزت و عظمت را با توکل به اراده الهی و خودباوری طی کنند.

انتهای پیام/