به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شهرام محمدی بعدازظهر یکشنبه در همایش توجیهی و هماهنگی بازرسان و سربازرسان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: رعایت اصل بی طرفی و اشراف کامل بر قوانین وظایف عوامل اجرایی انتخابات و بازرسان است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شهرام محمدی بعدازظهر یکشنبه در همایش توجیهی و هماهنگی بازرسان و سربازرسان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: رعایت اصل بی طرفی و اشراف کامل بر قوانین وظایف عوامل اجرایی انتخابات و بازرسان است.

وی خاطرنشان کرد: طبق اصل ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت بر حسن اجرای برگزاری انتخابات شهرستان از وظایف ذاتی و قانونی هیئت بازرسی انتخابات شهرستان است

محمدی افزود: در این دوره از انتخابات بر خلاف دوره‌های قبلی، مهر انتخابات و حک آن در صفحه شناسنامه وجود ندارد و رأی دهندگان می‌توانند با شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، کارت پایان خدمت و گواهینامه در انتخابات شرکت و رأی خود را در صندوق‌های رأی بیاندازند.

فرماندار مشگین شهر بیان کرد: هر مدیر یا مسئولی برخلاف قوانین و مقررات اقدام به حمایت از کاندیدی بکند بدون تعارف گرچه لحظه آخر هم باشد عزل خواهد شد.

وی گفت: عوامل بازرسی نقش خطیری در امانتداری انتخابات دارند و به رعایت اصول چهارگانه ابلاغی رهبری معظم انقلاب اسلامی سلامت، امنیت، مشارکت، رقابت تاکید کرد.

فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه از صبح روز پنج شنبه تبلیغات رسمی کاندیداها شروع می‌شود، تاکید کرد: امیدواریم نامزدها برای رقابت و سلامت و امنیت جامعه تبلیغات خود را شروع کنند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی مشت محکم بر زبان یاوه گویان نظام جمهوری اسلامی بزنیم.

در این جلسه جهانبخش بخشدار مرکزی مشگین شهر نیز گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند تعداد ۱۳ نفر سربازرس و ۱۹۲ بازرس وظیفه سنگین بازرسی برگزاری انتخابات را برعهده دارند که ۱۰۲ صندوق در بخش مرکزی، ۲۸ حوزه در مشگین شرقی، ۲۴ حوزه فرعی ارشق، ۲۵ حوزه فرعی مرادلو و ۲۰ حوزه فرعی قصابه در نظر گرفته شده که برای هر شعبه اخذ رأی به تعداد ۱۹۹ صندوق شعبه بازرس انتخاب و محل فعالیت آنها نیز تعیین شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر