به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمد علی پهناور در حاشیه افتتاح سالن روستایی اینی گرمی اظهار کرد: در ورزش باید به دنبال هویت بخشی به بخش‌های مختلف جامعه باشیم چرا که توسعه ورزش روستایی و اهمیت دادن به جوانان روستا در حوزه ورزش باعث هویت بخشی جامعه روستایی می‌شود. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمد علی پهناور در حاشیه افتتاح سالن روستایی اینی گرمی اظهار کرد: در ورزش باید به دنبال هویت بخشی به بخش‌های مختلف جامعه باشیم چرا که توسعه ورزش روستایی و اهمیت دادن به جوانان روستا در حوزه ورزش باعث هویت بخشی جامعه روستایی می‌شود.

وی افزود: توسعه متوازن و بستر سازی و همچنین توزیع لوازم ورزشی یکی از مهمترین بخش‌ها توجه ویژه به ظرفیت‌های ورزشی روستا است و ما با همین نگاه می‌توانیم ظرفیت‌هایی که در روستاها وجود دارد را شناسایی کرده و استعدادها و نخبگان زیادی را به ورزش ایران و جهان در رشته‌های مختلف ورزشی معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: ورزش را باید به عنوان یک فعالیت اجتماعی و راهکاری برای گذراندن اوقات فراغت جوانان در روستاها تعریف کنیم چرا که ورزش می‌تواند در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت جوانان روستایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستاها مؤثر باشد.

پهناور ادامه داد: در حال حاضر یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان، توجه به ورزش در روستاها است، چراکه روستاهای امروز توسعه یافته و تکنولوژی‌های جدید به آنها ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به سخنان وزیر ورزش و جوانان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در خصوص عدالت در ورزش که از محوری‌ترین اقدامات وزارت خواهد بود، تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف دولت در بخش ورزش ارتقا عدالت ورزشی است، عدالتی که بتوانیم در حوزه ورزش آن را به معنای واقعی در روستاها محقق کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان گفت: پروژه ورزشی سالن چند منظوره روستای اینی گرمی با اعتباری حدود بر ۱۰۰ میلیارد ریال که از سال ۱۳۹۲ کلنگ زنی شده بود را در دولت سیزدهم و با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار و مردم شریف روستای اینی به بهره‌برداری رساندیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر