به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین‌شرقی اظهار کرد: شهدا و سید رضی‌ها در قیامت حجتند که همه زندگی خود را فدای دین کردند. وی با اشاره به اینکه انتقام سختی به دنبال شهادت سیدرضی خواهیم گرفت و دشمن هر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین‌شرقی اظهار کرد: شهدا و سید رضی‌ها در قیامت حجتند که همه زندگی خود را فدای دین کردند.

وی با اشاره به اینکه انتقام سختی به دنبال شهادت سیدرضی خواهیم گرفت و دشمن هر لحظه باید منتظر این انتقام سخت باشد، خاطرنشان کرد: شهید سیدرضی مرد بزرگ الهی که همیشه در جهاد و تلاش بود و از زمان جنگ تحمیلی تاکنون دائماً در حال جهاد در جبهه‌های عراق، سوریه و لبنان به سر می‌برد پاداش استقامت خود را با شهادت دریافت کرد.

امام جمعه مشگین‌شرقی بیان اینکه اسرائیل با شناختی که از این مرد و تاثیرش در منطقه داشت او را ترور کرد، افزود: در اصل این ترور در حکم انتقام به دلیل شکست‌های مدام و رسوایی آنها بود چرا که شهید سید رضی مقام رسمی سفارت در سوریه بود و اسرائیل با ترور او افول خودش را تسریع کرد.

حجت‌الاسلام صفری دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف بانوان را یادآور شد و بیان کرد: بانوان ما باید در امر خانه داری، فعالیت اجتماعی و سیاسی، حکمت و علم و دانش دنباله رو حضرت فاطمه زهرا (س) باشند

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری و افزون شدن بی‌مبالاتی زن در غرب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار با مطرح کردن سوالاتی در خصوص آزادی زنان در غرب نقشه راه عصمت و عفاف زنان را ترسیم کردند.

امام جمعه مشگین‌شرقی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات و شروع تحرکات انتخاباتی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه وحدت، قدرت ملی و امنیت کشور است و در این بین چهار اصل مهم انتخابات مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای واقعی کلمه و امنیت انتخابات باید در رأس اقدامات کاندیداها و دست اندرکاران انتخابات باشد

حجت‌الاسلام صفری دعوت همگان برای شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی دانست و بیان کرد: باید همه را برای شرکت در انتخابات دعوت کنید چرا که این یک وظیفه ملی و میهنی است.

وی نهم دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام کرد و گفت: همه مردم باید در مراسم این روز با شور و اشتیاق شرکت کنند.

امام جمعه مشگین‌شرقی مبارزه با فساد و مفسد را بزرگترین دغدغه و درخواست مردم دانست و افزود: انتظار می‌رود دستگاه قضا به جد به این مسئله وارد شود چرا که هیچ چیزی به اندازه این مسئله کشور را نابود و مردم را ناامید نمی‌کند.

حجت‌السلام صفری با بیان اینکه آرزوی مردم این است که مفسدین اقتصادی را در ملأعام به اشد مجازات برسانند، خاطرنشان کرد: تنها درخواست مردم این است که مسئولان به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند چرا که دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر