حسنعلی حسین پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با بیان اینکه درآمد عمومی بیش از ۱۳۰ درصد برنامه عملیاتی ابلاغی سال جاری بوده است، اظهار کرد: درآمد عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل در ۹ ماهه گذشته سال‌جاری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال تحقق یافته است. وی افزود: وصول […]

حسنعلی حسین پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با بیان اینکه درآمد عمومی بیش از ۱۳۰ درصد برنامه عملیاتی ابلاغی سال جاری بوده است، اظهار کرد: درآمد عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل در ۹ ماهه گذشته سال‌جاری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال تحقق یافته است.

وی افزود: وصول درآمد مذکور ناشی از ارائه خدماتی شامل، صدور و تمدید مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد، خدمات مربوط به بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی و نیز کارمزد خدماتی مربوط به صادرات و واردات است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: به دلیل بهبود شرایط تجاری و رونق اقتصادی کشور و افزایش سرمایه گذاری و تجارت صادرات و واردات استان شاهد افزایش درآمد به ویژه به دلیل واردات کامیون‌های کشنده هستیم.

حسین‌پور ادامه داد: امیدواریم درآمد اداره کل تا پایان سال جاری با همت واحدهای تولیدی و افزایش توان تولیدی و همچنین توسعه صادرات و واردات در استان ادامه روند رو به رشد را داشته باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر