ابوالفضل قنبریه در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: پرونده دریافت وجه اضافه یک پزشک برای ارائه خدمات در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مشگین شهر رسیدگی شد. وی گفت: یک پزشک به دلیل دریافت وجه مازاد بر تعرفه با توجه به مدارک و مستندات پرونده و احراز تخلف، پزشک […]

ابوالفضل قنبریه در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: پرونده دریافت وجه اضافه یک پزشک برای ارائه خدمات در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مشگین شهر رسیدگی شد.

وی گفت: یک پزشک به دلیل دریافت وجه مازاد بر تعرفه با توجه به مدارک و مستندات پرونده و احراز تخلف، پزشک متخلف علاوه بر استرداد اضافی دریافتی از بیماران به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم گردید.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشگین شهر عنوان کرد: برخورد جدی با تخلفات حوزه بهداشت و درمان، یکی از اولویت‌های سال‌جاری تعزیرات است.

قنبریه با اشاره به برخورد جدی و بدون اغماض با پزشکان متخلف تاکید کرد: همشهریان عزیز می توانند موارد تخلفی از سوی پزشکان را با سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۹۰ وزارت بهداشت در میان بگذارند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر