به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از مرکز سالمندان اردبیل با تاکید بر تجهیز مراکز سالمندان برای خدمات‌رسانی بهتر به سالمندان اظهار کرد: راه‌اندازی بخش‌های فرهنگی و تفریحی این مراکز در اولویت قرار دارد. وی از فراخوان و برنامه‌ریزی برای راه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از مرکز سالمندان اردبیل با تاکید بر تجهیز مراکز سالمندان برای خدمات‌رسانی بهتر به سالمندان اظهار کرد: راه‌اندازی بخش‌های فرهنگی و تفریحی این مراکز در اولویت قرار دارد.

وی از فراخوان و برنامه‌ریزی برای راه اندازی مرکز استاندارد و مناسب برای سالمندان در یکی از مناطق اردبیل خبر داد و افزود: این مرکز می‌تواند توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در محیط مناسب با فضاهای فرهنگی و ورزشی و تفریحی ایجاد شود.

فرماندار شهرستان اردبیل حفظ کرامت و شأن سالمندان را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در این راستا باید همگان اهتمام ویژه داشته باشند.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه در فرمانداری اردبیل اتاقی برای تکریم و خدمات‌دهی به سالمندان ایجاد شده تا روند خدمات‌دهی به این قشر تسهیل شود، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی هم باید به وظایف خود در قبال سالمندان عمل کنند تا دغدغه و مطالبات سالمندان برطرف شود.

وی بر نظارت بیشتر بر مرکز سالمندان برای خدمات رسانی بهتر به این قشر و جلب رضایت آن‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر