به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش صبح امروز (شنبه، ۱۱ آذرماه) با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان در محل نمایشگاه‌های ستاد نیروی دریایی ارتش افتتاح شد. در این نمایشگاه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش صبح امروز (شنبه، ۱۱ آذرماه) با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان در محل نمایشگاه‌های ستاد نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.

در این نمایشگاه بخشی از آخرین دستاوردهای علمی و فنی نداجا در حوزه های مختلف تسلیحات دریایی سامانه‌های موشکی ضد کشتی از زیر سطح به سطح سامانه های پیشرفته اطلاعاتی، مخابراتی و جنگ‌های الکترونیکی و بومی سازی انواع قطعات پیچیده و گلوگاهی به نمایش درآمد.

از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه که با تاکید بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیتهای علمی و تخصص نخبگان دانشگاهی مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان بومی برگزار شده است. ارائه تعداد قابل توجهی از تجهیزات، زیرسامانه‌ها و شناورهای سطحی و زیر سطحی و پروازی با قابلیت انجام ماموریت‌های کشف، شناسایی و انهدام اهداف دریایی و ساحلی و همچنین داده برداری محیطی است.

از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه نیز می‌توان به رونمایی از پویا نمایی آموزشی و چندین جلد کتاب فنی و تخصصی در حوزه‌های مختلف دریایی و همچنین؛ نمونه اول چند محصول ساخته شده در قالب فعالیت‌های تحقیقاتی و پشتیبانی اشاره کرد.

پایان پیام/





منبع خبر: فارس