وحید صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی کشور از مورخه دوم آذرماه به میزبانی اهواز در رده سنی بزرگسالان و با حضور ۵۳ ژیمناست و با شرکت ۱۱ تیم از ۱۸ استان برگزار شد. وی افزود: در این رقابت‌ها «حامد بابیانی» […]

وحید صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی کشور از مورخه دوم آذرماه به میزبانی اهواز در رده سنی بزرگسالان و با حضور ۵۳ ژیمناست و با شرکت ۱۱ تیم از ۱۸ استان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها «حامد بابیانی» قهرمان چندین دوره مسابقات ژیمناستیک کشور توانست با غلبه بر رقیبان خود در رشته بارفیکس بزرگسالان نفر اول شده و گردن آویز طلا را به دست آورد، همچنین بابیانی با مربیگری اباذر کریم‌نژاد و قضاوت حقیقت جعفری به این مسابقات اعزام شده بود.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان اردبیل همچنین با اشاره به تجلیل دختران قهرمان ژیمناست اردبیل ادامه داد: به منظور انجام وظیفه خود در هیأت استان جهت تقدیر از تمامی ورزشکاران مقام آور برنامه‌های منسجمی تدارک دیده‌ایم و قصد داریم از کلیه ورزشکاران حائز مقام‌های کشوری با حضور مسئولان استانی در پایان سال تجلیل به عمل خواهیم آورد.

صادقی خاطرنشان کرد: در ۶ ماه اول سال‌جاری که دختران ژیمناست کار اردبیلی به نام‌های «عسل تیزباز» و «حدیث سرباز» توانستند در مسابقات کشوری حضور پیدا کنند به جایگاه‌های هفتم و هشتم تیمی برسند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر