به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، صدیف بدری عصر یکشنبه در جریان بازدید از سایت گردشگری ورگه سران سرعین اظهار کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی از چند ماه پیش عملیات احداث پل طبقاتی ورگه سران را شروع کرده تا با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان این پروژه اجرایی شود. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، صدیف بدری عصر یکشنبه در جریان بازدید از سایت گردشگری ورگه سران سرعین اظهار کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی از چند ماه پیش عملیات احداث پل طبقاتی ورگه سران را شروع کرده تا با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان این پروژه اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قول داده اند تا در سریع‌ترین زمان زیرساخت‌ها را برای این پروژه مهم گردشگری فراهم کنند اما این کار با تأخیر و تعلل روبرو شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما قول دادیم تا از محل منابع در اختیار نماینده ۱۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های این پروژه به ویژه در حوزه راهسازی اختصاص دهیم و در کنار آن از محل اعتبار شهرستان قرار است اعتبار مورد نیاز برای نیرورسانی تأمین شود.

بدری افزود: براساس زمان بندی باید این پروژه به سرانجام برسد ولی سرمایه گذار انتظار دارد تا در کوتاه‌ترین زمان مشکلات راه، نیرورسانی و سایر زیرساخت‌ها برای این پروژه مهیا شود تا امکان حضور گردشگران در این پروژه فراهم آید.

وی ادامه داد: تا یک ماه آینده فاز اول این پروژه که نصب عرشه پل است به اتمام می‌رسد و برای فصل گردشگری آینده این پروژه آماده بهره برداری کامل خواهد شد ا اهالی این شهرستان از عائدات آن بهره مند شوند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سرمایه گذار پل معلق ورگه سران پیش از این پروژه‌های گردشگری را در مشگین شهر و هیر اجرا کرده و همواره سعی کرده به تعهدات خود عمل کند که انتظار می‌رود مسئولان شهرستان و استان حمایت‌های همه جانبه را از این مجموعه‌های گردشگری انجام دهند.

بدری اظهار کرد: در این پروژه آنچه که مشخص است پیشتازی سرمایه گذار بخش خصوصی از بخش دولتی است که این خود دارای ارزش و اهمیت بسیار مهم و اساسی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر