مسعود فرهمند در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: در مجموعه سیتکو به عنوان مجموعه تولیدکننده تاسیسات ساختمانی، ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر مشغول به کار هستند و در قسمت شرکتی و بازرگانی نیز ۵۰ نفر مشغول به کار هستند. مسئول فروش مجموعه تولیدی _ بازرگانی سیتکو اظهار کرد: ما تلاش کردیم غالب کالاهایی […]

مسعود فرهمند در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: در مجموعه سیتکو به عنوان مجموعه تولیدکننده تاسیسات ساختمانی، ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر مشغول به کار هستند و در قسمت شرکتی و بازرگانی نیز ۵۰ نفر مشغول به کار هستند.

مسئول فروش مجموعه تولیدی _ بازرگانی سیتکو اظهار کرد: ما تلاش کردیم غالب کالاهایی که از خارج وارد می کردیم را بومی سازی کنیم و به صورت استاندارد و با کیفیت قابل قبول در ایران تولید کنیم.

وی با بیان اینکه پیشتر تنها وارد کننده محصولات در حوزه تاسیسات ساختمانی بودیم گفت: ما تلاش کردیم تا کیفیت محصول تولیدی مان، مطابق محصولات وارداتی باشد.

فرهمند در خصوص دید مردم نسبت به استفاده از کالای ایرانی اظهار کرد: دید عموم مردم روی تولیدات داخلی است اما برخی افراد هم به خاطر نام و باتوجه به این باور که کالای خارجی بهتر از کالای ایرانی است به استفاده از محصولات خارجی علاقه مند هستند.

مسئول فروش مجموعه تولیدی _ بازرگانی سیتکو در خصوص حمایت دولت از تولیدکننده ها اظهار کرد: بین دولت دهم، یازدهم، دوازدهم و سیزدهم و…، تفاوتی نیست و نخواهد بود. مار کار خودمان را انجام می دهیم. اگر قرار بود اتفاقی بیفتد در یک یا دوسال و نهایتا سه چهار سال اتفاقا می افتاد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار