مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای ذخیره‌سازی سوخت در منطقه اندیشیده شده و هیچ‌گونه مشکلی در تأمین و توزیع سوخت در منطقه نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسین مولایی، فرماندار گرمی در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل با تأکید بر اهمیت صنعت کشاورزی در شهرستان، خواستار برنامه‌ریزی و تأمین سوخت ادوات کشاورزی کشاورزان منطقه شد.

حسین مولایی با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و همچنین فصل کاشت محصولات کشاورزی بر توزیع بموقع سوخت آن دسته از مشاغل کشاورزی، خانگی، آموزشی، صنعتی مناطق فاقد گاز و همچنین ذخیره سوخت در مواقع قطعی گاز شهرستان تأکید کرد.

در این دیدار در خصوص وضعیت سوخت تراکتورها، بررسی مسائل و مشکلات توزیع سوخت در جایگاه‌های سوخت شهرستان و تسریع در روند راه‌اندازی جایگاه توزیع سوخت در بخش موران توسط بخش خصوصی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در خصوص راهکارهای رفع آن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این دیدار مدنی مدیر منطقه نیز به اهم اقدامات منطقه اشاره کرد و افزود: تمهیدات لازم برای ذخیره‌سازی سوخت در منطقه اندیشیده شده و هیچ‌گونه مشکلی در تأمین و توزیع سوخت در منطقه نداریم.

انتهای پیام/