به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن باقری ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی در حمایت از انتفاضه فلسطین در اردبیل با تبریک پیروزی شکوهمند جبهه مقاومت فلسطین بر اسرائیل کودک کش اظهار کرد: رژیم غاصب اسرائیل به زودی نابود شدنی است مشروط بر اینکه مسلمانان جهان با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن باقری ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی در حمایت از انتفاضه فلسطین در اردبیل با تبریک پیروزی شکوهمند جبهه مقاومت فلسطین بر اسرائیل کودک کش اظهار کرد: رژیم غاصب اسرائیل به زودی نابود شدنی است مشروط بر اینکه مسلمانان جهان با هم متحد شوند و همبستگی خود را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: از هم پاشیدگی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی مدیون اقدام قاطع جوانان مبارز فلسطین است که دلاورانه در مقابل خوی وحشی اسرائیل سال‌ها ایستاده و خم به ابرو نیاورده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل اضافه کرد: اسرائیل و آمریکای جنایتکار همیشه درصدد سرکوبی مسلمانان جهان هستند که برای اعلان خشم و انزجار از عملکرد آنان و در حمایت از مبارزان فلسطین همزمان با اقشار مختلف مردم سراسر کشوری مراسم راهپیمایی برگزار خواهد شد.

باقری گفت: مراسم راهپیمایی در شهرستان اردبیل قبل از خطبه‌های نماز جمعه ساعت ۱۱ صبح از میدان شریعتی شروع و تا میدان مصلی خاتمه خواهد یافت.

وی گفت: مراسم مشابهی در شهرستان‌های تابعه استان و بخش‌ها بعد از نماز جمعه با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل تصریح کرد: در راستای حمایت از پیروزی افتخارآفرین مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و عملیات غرورانگیز «طوفان الاقصی» همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جمعه ۲۱ مهرماه ساعت ۱۱ از میدان شریعتی به طرف مصلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر