حمید قویدل در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: در پی وقوع زلزله ۳.۳ ریشتری در حوالی شهرستان هیر امدادگران جمعیت هلال‌احمر در این استان در آمادگی کامل قرار گرفتند. وی خاطرنشان کرد: پس از وقوع این زلزله در حوالی شهر هیر اعزام یک تیم ارزیاب متشکل […]

حمید قویدل در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: در پی وقوع زلزله ۳.۳ ریشتری در حوالی شهرستان هیر امدادگران جمعیت هلال‌احمر در این استان در آمادگی کامل قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: پس از وقوع این زلزله در حوالی شهر هیر اعزام یک تیم ارزیاب متشکل از ۳ نفر نجاتگر به محل حادثه انجام شد و از ابتدای ساعات وقوع زلزله امدادگران در منطقه حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: این زلزله در عمق ۴ کیلومتری ساعت ۱۷:۴۷ دقیقه بعد از ظهر در محدوده شهرستان هیر رخ داده است.

قویدل با بیان اینکه بررسی طرح عملیاتی توسط امدادگران جمعیت انجام شده است، افزود: تاکنون خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، از ابتدای صبح امروز پنج بار شهر هیر و در ریشترهای مختلف لرزید که آخرین زمین لرزه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه و ۳.۳ ریشتر ثبت شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر