به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اسفندیار هوشیار عصر شنبه در جلسه شورای ستاد عتبات عالیات استان اردبیل با شهرستان‌های تابعه اظهار کرد: سهم استان اردبیل در توسعه طرح حرم امام حسین (ع) درکربلا با نام صحن «عقیله بنیهاشم حضرت زینب (س) »۳ هزار و۲۰۰ مترمربع است که هزینه توسعه هر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اسفندیار هوشیار عصر شنبه در جلسه شورای ستاد عتبات عالیات استان اردبیل با شهرستان‌های تابعه اظهار کرد: سهم استان اردبیل در توسعه طرح حرم امام حسین (ع) درکربلا با نام صحن «عقیله بنیهاشم حضرت زینب (س) »۳ هزار و۲۰۰ مترمربع است که هزینه توسعه هر مترمربع از این طرح حدود ۵ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان اردبیل همیشه در مشارکت و کمک به بازسازی و توسعه حرم ائمه اطهار (ع) پیشگام بوده‌اند، گفت: با مشارکت مردم استان اردبیل از سهم استان اردبیل در ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلا صحن «عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س)» ۳۰ درصد تحقق یافته است که این امر قابل تقدیر و قدردانی است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل بیان کرد: اقشار مختلف مردم برای مشارکت در ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع) درکربلا صحن «عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س)» می‌توانند در طرح پویش مردمی هر هم استانی با پرداخت ۲۰ هزار تومان شرکت کنند و در این اقدام خیرخواهانه و معنوی سهیم باشند.

هوشیار افزود: در بازدیدی که از بازسازی و توسعه صحن «حرم زینب (س)» در کربلا انجام شد شاهد پیشرفت چشمگیر این طرح بودیم که نشان از مشارکت بیشتر مردم استان در این طرح و عشق و ارادت مردم استان به ائمه اطهار هستیم.

وی ادامه داد: خدمات موکب‌های استان در اربعین حسینی به زائرین هم قابل تجلیل و قدردانی است که در حماسه بزرگ و باشکوه اربعین حسینی مردم استان و موکب‌های استان نقش تأثیرگذاری داشتند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل از بررسی عملکرد نیمه اول سال جاری و تبیین برنامه‌های نیمه دوم در برنامه‌ریزی برای حمایت و پشتیبانی از ساخت و توسعه حرم‌ها و صحن‌های مطهر ائمه معصومین در جلسه شورای ستاد استان خبر داد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر