به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار مهدی حاجیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخورد با پدیده سرقت امروز به یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم و با دستور و مطالبه فرمانده کل فراجا تبدیل شده و از همین رو پاسخ به این مطالبه را به صورت جدی در دستور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار مهدی حاجیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخورد با پدیده سرقت امروز به یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم و با دستور و مطالبه فرمانده کل فراجا تبدیل شده و از همین رو پاسخ به این مطالبه را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به کشف ۶۴ درصد کل سرقت‌های رخ داده در استان کرمانشاه طی سال گذشته، افزود: بیشترین فراوانی سرقت‌ها و در عین بیشترین کشفیات نیز متعلق به وسایل داخل خودرو، قطعات خودرو و اماکن بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری ۱۱ هزار و ۱۰۵ سارق طی سال گذشته، تصریح کرد: بیش از هشت هزار و ۳۰۰ سارق در محدوده سنی ۳۱ تا ۵۰ سال قرار دارند.

حاجیان همچنین بیشترین فراوانی سرقت در استان را مربوط به شهرستان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در مجموع ۹۲ درصد کل سرقت‌ها در چهار شهرستان استان رخ می‌دهد.

وی با هشدار با خریداران اموال مسروقه، بیان کرد: این افراد مطمئن باشند به سختی با آنها برخورد خواهد شد چرا که نقش مؤثری در افزایش سرقت‌ها دارند و مجازاتشان بیشتر از افراد سارق خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر