به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک، زنگ هوای پاک، در مدرسه ابتدائی دخترانه شاهد گرمی نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک(۲۹دی ماه)، زنگ هوای پاک با حضور معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری گرمی، محیط زیست، مدیر وکارشناسان اداره آموزش و پرورش و تعدادی از کارکنان حفاظت محیط زیست این شهرستان در مدرسه ابتدائی دخترانه شاهد گرمی نواخته شد.

فتاحی معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری گرمی در این آیین بر یادآوری اهمیت موضوع محیط زیست و توجه به ضرورت آموزش و فرهنگ سازی در سنین نونهالی و کودکی تأکید کرد.

وی تصریح کرد: بهترین زمان برای تبدیل کردن امر حفاظت از محیط زیست به یک باور ذهنی و عادت مستمر، دوران کودکی است که در نهایت دستیابی به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست را به دنبال دارد.

 

 

وی اضافه کرد: دانش آموزان باید در راستای حفظ منابع به ویژه منبع حیاتی هوا کوشا باشند و در منازل نیزبا مطالبی که راجب محیط زیست که در مدارس یاد می گیرند حافظان منافع محیط زیست و کاهش آلودگی های هوا باشند.

در این مراسم، دانش آموزان سوگندنامه حفظ هوای پاک را یادکردند و یکصدا و هماهنگ، دعای هوای پاک و شعار ویژه این روز را قرائت کردند و در ادامه برنامه، با اهدای جوایز از برترین های مسابقه نقاشی، قدردانی شد.

انتهای پیام/