رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: اگر زمین واگذار شود بلافاصله با تامین اعتبار لازم توسط اورژانس کشور پایگاه برزند احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آذرمغان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل در دیدار با فرماندارگرمی درباره احداث پایگاه اورژانس در مسیر برزند گرمی و محور اصلی جاده جدید گرمی به سمت اردبیل گفت: اگر زمین واگذار شود بلافاصله با تامین اعتبار لازم توسط اورژانس کشور این پایگاه احداث خواهد شد.

 

سعید مهری اظهار کرد: پایگاه فعلی اورژانس جاده ای در مسیر امیرکندی بلحاظ ساختمان فیزیکی شایسته و مناسب نیست و اگر زمین مناسب در مسیر جاده برزند و حوالی امامزاده قلعه برزند در اختیار اورژانس قرارگیرد بلافاصله با تامین اعتبار ملی مورد نیاز ساختمان اورژانس جاده ای مدرن و مجهزبرای خدمات رسانی احداث خواهد شد.

 

مولایی فرماندار گرمی هم با اشاره به ترانزیتی بودن این مسیر و نقش پرتردد این‌محور در اتصال شهرهای شمالی به مرکز استان بر تامین زمین مورد نظر برای ساخت پایگاه اورژانس جاده ای مجهز در این مسیر قول مساعد داد و افزایش ناوگان آمبولانس شهرستان و تجهیز مراکز اورژانس در سطح شهرستان را خواستار شد.

 

فرماندارگرمی با ابراز خرسندی از اقدامات در حوزه اورژانس از اهتمام فرمانداری شهرستان در پشتیبانی از این برنامه ها خبر داد.

انتهای پیام/