به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، صمد مرفاوی درباره تساوی دو – دو استقلال و پرسپولیس در دبی ۹۹ پایتخت گفت: بازی خوب و پرگلی بود که به هر حال با تساوی به پایان رسید. نظم تیمی استقلال پس از گل دوم به هم خورد و نتوانست گل زده اش را […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، صمد مرفاوی درباره تساوی دو – دو استقلال و پرسپولیس در دبی ۹۹ پایتخت گفت: بازی خوب و پرگلی بود که به هر حال با تساوی به پایان رسید. نظم تیمی استقلال پس از گل دوم به هم خورد و نتوانست گل زده اش را حفظ کند. این تیم فرم بازی اش را پس از گل دوم به ۲-۴-۴ تغییر داد و این تغییر استراتژی نه تنها کمکی نکرد بله فشار را روی این تیم بیشتر کرد. پرسپولیس روی ساماندهی و استراتژی خود اصرار کرد و روی همین ایده هم دو گل مشابه به ثمر رساند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران افزود: به نظرم استقلال می‌توانست گل دومی را که زده بود حفظ کند اما نتوانست این کار را با تدبیر انجام دهد. مدیریت کافی برای مسابقه وجود نداشت تا برنده بازی استقلال شود.

دلایل از دست رفتن پیروزی استقلال در دربی/ ساپینتو کجا اشتباه کرد؟

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در انتقاد از دیدگاه ریکاردو ساپینتو در تغییر گفت: بعد از تغییر سیستم بازی، تفکرات تمام تیم استقلال دفاعی شد. با وجود آمدن مهدی قایدی باز هم این تیم سعی کرد از ضد حمله استفاده کند اما کل تیم عقب نشینی کرده بود و ضد حمله‌ای هم نتوانست انجام دهد که از آن استفاده کنند.

مرفاوی ادامه داد: به نظرم چینش نفرات در ۱۵ دقیقه آخر بازی برای استقلال اشتباه بود. این اتفاق به ضررش شد و پرسپولیس از لحاظ فیزیک بازیکنان و قامت شاگردان خود بهتر بود و روی همین تاکتیک دو گل بزند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر