فاز اول مجتمع آبرسانی به 21 روستای بخش موران با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فاز اول مجتمع آبرسانی به ۲۱ روستای بخش موران با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان، نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

 

 

آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای بخش موران گرمی گفت: سپاه با موفقیت های خود خاری در چشم دشمنان است و قدردان سپاه و تلاشگران سنگر جهاد بسیج سازندگی هستیم.

مجتمع گلخانه‌ای آنگوتلار جان دوباره گرفت

در ادامه با تلاش مسئولین استانی و شهرستانی، بزرگترین شهرک گلخانه ای شمالغرب کشور در گرمی پس از سالها توقف، فعالیت مجدد خود را از سرگرفت.

برای راه اندازی فاز اول این طرح مبلغ ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۳۰ نفر نیز اشتغال‌زایی داشته است.

 

 

 

سرمایه گذار پروژه در این مراسم از همت و تلاش همه مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه از پیگیری های ولی اسماعیلی تشکر و قدردانی کرد.

اضافه می شود؛ تحرکات ولی اسماعیلی در این مدت دو ساله نشان می دهد که او ضمن دعوت از صاحبان ثروت برای سرمایه گذاری در شهرستان گرمی، در ادامه مسیر نیز سرمایه گذاران بصورت ویژه مورد حمایت وی قرار می گیرند و او را همیشه در کنار خود می بینند.

آغاز عملیات اجرایی آسفالت رینگ دور دریاچه گیلارلو گرمی

عملیات اجرایی آسفالت رینگ دور دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی با حضور سیدحامد عاملی استاندار اردبیل، ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی، مولایی فرماندار گرمی ، فردین عینی سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

رینگ دور دریاچه گیلارلو گرمی به طول ۳.۷ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان آسفالت می‌شود.

 

 

انتهای پیام/