احد عروضی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه در حدود ۳ سال است که در تولید گل های زینتی فعال است گفت: ما در بحث تولید و تکثیر گل های کاکتوس، ساکولنت و گل های گوشتی و گل رز فعال هستیم. پرورش دهنده گل های زینتی با اشاره به […]

احد عروضی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه در حدود ۳ سال است که در تولید گل های زینتی فعال است گفت: ما در بحث تولید و تکثیر گل های کاکتوس، ساکولنت و گل های گوشتی و گل رز فعال هستیم.

پرورش دهنده گل های زینتی با اشاره به اختصاص ۲۰ هزار مترمربع زمین برای تولید گل رز در شهرستان سرعین گفت: ۷۰ درصد تولیدات خود را در داخل استان توزیع می کنیم.

وی گفت: در سال های گذشته شیوع ویروس کرونا خسارت های زیادی به تولیدکنندگان وارد کرد که امیدوارم با حمایت مسئولان، آسیب ناشی از کرونا را در روز های آینده جبران کنیم.

عروضی گفت: مقام معظم رهبری همیشه به حمایت از تولیدکنندگان توصیه کرده اند و ما نیز از مسولین انتظار داریم که از ما حمایت کنند.

پرورش دهنده گل های زینتی گفت: انتظار داریم مسئولان، سنگ جلوی پای تولیدکنندگان نیندازند تا ضمن تامین نیاز های داخلی در بخش گل های زینتی، جلوی خروج ارز از کشور را نیز بگیریم.

انتهای پیام/

منبع