به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رامین صادقی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه فضاهای فرهنگی راهپیمایی پیاده‌روی اربعین دارند. وی با بیان اینکه می‌توانیم با استفاده از سنوات و تجربیات سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی مدون […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رامین صادقی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه فضاهای فرهنگی راهپیمایی پیاده‌روی اربعین دارند.

وی با بیان اینکه می‌توانیم با استفاده از سنوات و تجربیات سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی مدون بهترین استفاده ممکن را از این ظرفیت ببریم، گفت: زیرمجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از هیچ تلاشی برای برپایی باشکوه‌تر حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی دریغ نخواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: هیئات رئیسه اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌های صنفی اردبیل هماهنگی و همراهی و فراهم‌آوری تسهیلات لازم را برای شرکت عموم شهروندان در این مراسم عظیم فرهنگی تدارک ببینند تا حماسه پیاده روی اربعین بیشترین اثرگذاری خود را در سطح بین‌المللی داشته باشد.

صادقی همچنین از تشدید ضرورت نظارت و کنترل بر بازار خبر داد و ادامه داد: اولویت بازرسی و انجام گشت‌های مشترک با ادارات از مراکز عمده عرضه و فروش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی عمده و خرده فروشی است.

وی افزود: شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت از تخلفات اقتصادی صنوف می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، گزارش‌ها و شکایات خود را ارائه دهند تا بازرسین سازمان در اسرع وقت موضوع را بررسی کنند.

انتهای پیام/

منبع