طیب امینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به اینکه مسیر منطقه گردشگری «سوها» تا «نیارق» تعیین تکلیف می‌شود، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی جاده منطقه گردشگری با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان در حال واگذاری به پیمانکار است. وی منطقه گردشگری «سوها» را یکی از مناطق نمونه گردشگری استان دانست و […]

طیب امینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به اینکه مسیر منطقه گردشگری «سوها» تا «نیارق» تعیین تکلیف می‌شود، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی جاده منطقه گردشگری با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان در حال واگذاری به پیمانکار است.

وی منطقه گردشگری «سوها» را یکی از مناطق نمونه گردشگری استان دانست و گفت: در پی آن هستیم که مشکل راه اندازی منطقه نمونه گردشگری «سوها» تا «نیارق» را مرتفع کنیم.

امینی در ادامه به سایت گردشگری فندقلو اشاره و افزود: هماهنگی لازم با شهرداری نمین صورت گرفت تا سایت مجموعه فندقلو ساماندهی و جهت رفاه حال گردشگران سایت دیگری به این مجموعه اضافه شود.

وی در ادامه بیان کرد: سایت گردشگری فندقلو چند سال است به اداره منابع طبیعی بدهکار است که قرار شد این بدهی توسط شهرداری پرداخت شود.

فرماندار نمین به سدهای معیشتی و طرح‌های آبخیز داری شهرستان اشاره و گفت: جهت جلوگیری از هدر رفت سیلاب‌ها، تقویت آب‌های زیر زمینی و فرسایش خاک طرح‌های آبخیز داری شهرستان بررسی و قرار شد اعتبار لازم در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از قاچاق درختان جنگلی شهرستان، مقرر شد اعتبار لازم جهت نصب دوربین‌های حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف جنگل فندقلو اختصاص یابد.

انتهای پیام/

منبع