به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کمال‌الدین میرجعفریان بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دفتر فناوری ارتباطات بنیاد مسکن کشور اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه در اردبیل بالغ بر یک‌هزار و ۷۰ دهیاری به سامانه راهبر دسترسی دارند. وی با اشاره به اینکه دهیاران از طریق این سامانه آموزش‌های لازم را می‌بینند، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کمال‌الدین میرجعفریان بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دفتر فناوری ارتباطات بنیاد مسکن کشور اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه در اردبیل بالغ بر یک‌هزار و ۷۰ دهیاری به سامانه راهبر دسترسی دارند.

وی با اشاره به اینکه دهیاران از طریق این سامانه آموزش‌های لازم را می‌بینند، تصریح کرد: سامانه راهبر، خدمات صدور پروانه ساخت و پرداخت تسهیلات را تسهیل و تسریع می‌کند و روستاییان می‌توانند با اتصال به این سامانه از کلیه خدمات اداری صدور پروانه با استفاده از کامپیوتر، تبلت و یا گوشی بدون نیاز به مراجعه به ادارات بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل در راه‌اندازی سامانه الکترونیک کشوری، مدیریت خدمات فنی مهندسی و ساخت و ساز روستایی راهبر از لحاظ بیشترین اتصال دهیاری‌ها رتبه اول را دارا است.

میرجعفریان افزود: مراجع صدور پروانه روستایی به این سامانه متصل هستند و همه استعلام‌های مربوطه الکترونیکی از طریق راهبر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: انجام همه عملیات مربوط به صدور پروانه از درخواست تا دستور تهیه نقشه، نظارت و پایان کار از طریق راهبر فراهم شده است.

انتهای پیام/

منبع