پویا حاجی وند در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همچون نقشه راهی در فصل جدید عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران است که مسیر حرکت و دستیابی به قله‌های افتخار را به ملت عزیز ایران اسلامی و به ویژه جوانان و نوجوانان نشان می‌داد. وی با بیان اینکه […]

پویا حاجی وند در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همچون نقشه راهی در فصل جدید عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران است که مسیر حرکت و دستیابی به قله‌های افتخار را به ملت عزیز ایران اسلامی و به ویژه جوانان و نوجوانان نشان می‌داد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوان نقش محرک گام دوم انقلاب را دارند افزود: مخاطب اصلی بیانیه مهم گام دوم انقلاب اسلامی جوانان و نوجوانان هستند که در این راستا اجرای مأموریت‌های گام دوم انقلاب اسلامی اولویت نوجوانان است اما در این خصوص باید مسیر فعالیت برای نسل نو جامعه فراهم شود.

حاجی وند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد به جوانان و توجه به ظرفیت‌های جوانان تصریح کرد: شاه بیت این بیانیه به نقش جوانان در تمدن سازی نوین اسلامی اشاره می‌کند بنابراین امروز و در شرایط کنونی باید به استعدادها و ظرفیت‌های جوانان فعال، نخبه و انقلابی توجه جدی و از برنامه‌های آنان استفاده شود.

عضو کنگره ملی همفکری نخبگان بسیج دانش آموزی کشور با تاکید بر نقش بسیج دانش آموزی در تربیت و پرورش جوانان انقلابی و تراز گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: بسیج دانش آموزی ظرفیت پرورش و تربیت جوانان و نوجوانان انقلابی و همتراز با مبانی و اصول گام دوم انقلاب اسلامی را دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا نخبه پروری سیاسی نیز در اولویت باشد چراکه استعدادهای خوبی در بدنه نسل نو جامعه وجود دارد که می‌توانند در اجرای مأموریت‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارگشا باشند.

جوان فعال فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل بسیج دانش آموزی را کانون تربیتی نوجوانان انقلابی عنوان کرد و ادامه داد: بسیج دانش آموزی به عنوان یکی از نهادهای مرتبط با قشر جوانان و نوجوانان می‌تواند در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بین نسل نو جامعه نقش پررنگی ایفا کند که در این راستا باید به صورت جدی برنامه ریزی صورت گیرد و برنامه‌ریزان می‌توانند از بدنه همین نسل جوان نیز در روشنگری استفاده نمایند.

انتهای پیام/

منبع