به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان حمیده فتحیان عصر پنجشنبه در حاشیه نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا (س) نمین در جمع خبرنگاران با اشاره به تأثیر و اهمیت نوع تبلیغ در جذب و پذیرش اظهار کرد: نکته مهم در زمینه تبلیغ پذیرش، شناخت مخاطب برای سنجش میزان ظرفیت وجودی فرد برای پذیرش تحصیل در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان حمیده فتحیان عصر پنجشنبه در حاشیه نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا (س) نمین در جمع خبرنگاران با اشاره به تأثیر و اهمیت نوع تبلیغ در جذب و پذیرش اظهار کرد: نکته مهم در زمینه تبلیغ پذیرش، شناخت مخاطب برای سنجش میزان ظرفیت وجودی فرد برای پذیرش تحصیل در حوزه علمیه خواهران است و با تبیین و روشنگری درست از جایگاه علمی و تربیتی این نهاد مقدس، در جهت ترغیب داوطلبین باید تلاش شود.

وی نشر و ترویج محسنات تحصیل در حوزه‌های علمیه را امری مهم دانست و افزود: بسیاری از مخاطبان با عدم آگاهی و شناخت نادرست از جایگاه حوزه‌های علمیه در سطح شهر از ورود به مدارس علمیه اکراه می‌ورزند و همچنین مانع ورود بسیاری از علاقمندان می‌شوند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمهالزهرا (س) نمین با تاکید بر همت والای مبلغان طرح امین در امر جذب و پذیرش گفت: مؤثرترین راهکار در جذب و پذیرش، تبلیغ چهره‌به‌چهره با برقراری ارتباط صمیمانه با دانش‌آموزان و اولیا است.

فتحیان تصریح کرد: بدون شک مبلغان خواهر با ترغیب والدین برای تضمین آینده فرزندان از نظر ارتقای مدارج بالای علمی و تربیتی و موقعیت‌های شغلی گام‌های مؤثری خواهند برداشت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر