دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های لازم و حل مشکلات کارخانه تولید صنایع پلیمری و پلاستکی در اردبیل که راکد بوده زمینه برای شروع مجدد فعالیت‌های تولیدی این واحد فراهم شد.

ناصر عتباتی اظهار داشت: یکی از واحدهای تولیدی در اردبیل که بر اثر برخی مشکلات در حال رکود به سر برده و فعالیت‌های آن متوقف شده بود کارخانه تولید صنایع پلیمری و پلاستکی در اردبیل بوده که با پیگیری‌های لازم زمینه برای شروع مجدد فعالیت‌های این واحد فراهم شد.

وی افزود: مشکلات این واحد تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران داد‌گستری استان مطرح و پیگیری‌های لازم برای حل آنها انجام شد که در نهایت با تلاش و رایزنی‌های لازم مشکلات این واحد برطرف و در نهایت وارد چرخه تولید شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از اشتغال ۲۹ نفر از زندانیان در این واحد صنعتی خبر داد و گفت: در حال حاضر این تعداد از زندانیان که دارای شرایط رای باز بوده در کارخانه تولید صنایع پلیمری و پلاستکی مشغول به کار ‌شده‌اند.

عتباتی با اشاره به روند بکارگیری از تعداد از زندانیان در کارخانه تولید صنایع پلیمری و پلاستکی اردبیل بیان کرد: این افراد با همکاری دادستانی و بنیاد تعاون به این واحد تولیدی معرفی شده و زمینه برای اشتغال آنها فراهم شده است.

انتهای پیام/