مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از محکومیت ۱۴۶ میلیاردی یک شرکت پتروشیمی در استان خبر داد.

علی رحیمی‌آذر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طبق گزارشات به دست آمده توسط اداره اطلاعات استان و گمرک بیله‌سوار از تخلفاتی در یک شرکت پتروشیمی در استان مطلع شدیم که سریعا در این زمینه پرونده تشکیل یافت و یک شرکت پتروشیمی به ۱۴۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی با اشاره به این که ۱۲۵ هزار کیلوگرم گرانول پلی اتیلن از این شرکت کشف و ضبط شده است بیان کرد: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل یافت و پرونده برای رسیدگی به شعبه یک تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: پس از محرز شدن تخلفات در این زمینه متخلفان با توجه به کشف و ضبط مقدار قابل توجهی گرانول پلی اتیلن به پرداخت ۱۱۰ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال برای قاچاق کالا و مبلغ ۳۶ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال برای مال از بین رفته محکوم شدند که در اسرع وقت باید پرداخت شود.

رحیمی‌آذر تصریح کرد: تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه قضائی٬ نیروی انتظامی و اداره اطلاعات استان در ارتباط با برخورد با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال برخورد صریح و جدی دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا متخلفان را به سزای اعمالشان برساند که این موضوع برای ما یک اولویت بسیار مهم است.

وی بیان کرد: از مردم انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با ما درمیان بگذراند تا در اسرع وقت ورود پیدا کرده و متخلفان را به سزای اعمالشان برسانیم.

انتهای پیام/